Hogyan tartsuk a súlyunkat a fogyókúrás kezelés után?

Hogyan tartsuk a súlyunkat a fogyókúrás kezelés után?

Ha ön tett néhány erőfeszítést és leadott valamennyit a fölös súlyból, gratulálunk! Ez egy nagyon fontos eredmény ami nagyon valószínű, hogy használ az egészségének most és a jövőben. Most hogy leadta a súlyt így is kell maradnia, szóval beszéljünk néhány módszeről amivel megőrzi a sikert. A következő tippek azoknak az embereknek a jellegzetességei, akik sikeresen adták le a súlyt és távol is tartották az idő múltával.

Figyeljen oda az étrendre

Kövessen egy egészséges és valószerű étkezési mintát. Magáévá tett egy egészségesebb életstílust, most a kihívás a pozitív étkezési szokások megtartása amit az ide vezető úton kifejlesztett. Tanulmányok szerint, azok közül akik megszabadultak a súlyuktól és távol is tartották legalább egy évig, továbbra is olyan étrendet követtek tovább ami kevesebb kalóriát tartalmaz, mint a fogyás előtti étrendjük.

Próbálja meg az étkezési mintáit annyira következetesen megtartani, amiennyire lehet. Kövessen egy egészséges étkezési szokást függetlenül a rutinjának változásaitól. A hétvégék, vakácók és a különleges alkalmak problémát és szükségtelen kísértést jelenthetnek, szóval tervezzen előre. Egy terv készítésével sokkal valószínűbb, hogy egészséges ételek lesznek kéznél mikor a rutin változik.

Mindenképpen reggelizzen minden nap. A reggeli étkezés jellemző azokra akik lefogytak és tartják a súlyukat. Egy tápláló, egészséges reggeli segíthet elkerülni a farkaséhséget és a falási rohamokat később a nap folyamán.

Mozogjon és legyen aktív

Tegye szokássá a napi fizikai tevékenységet. Azok akik fogytak és soványak maradtak tipikusan napi 60-90 perc mérsékelt fizikai tevékenységet végeznek a hét legtöbb napján mközben nem lépik túl a kalóriaszükségletet. Ez nem feltétlenül jelent 60-90 percet egyszerre. Jelenthet 20-30 perc fizikai tevékenységet naponta háromszor. Például, egy élénk séta reggel, ebédidőben és este. Pár ember számára szükséges lehet beszélni az egészségügyi szolgáltatójával mielőtt ilyen szintű fizikai tevékenységben vesz részt.

Tartsa a tervet

Figyelemmel kell kísérnie az étrendjét és a tevékenységét hogy kiszúrja a lehetséges gyengéit. Naplót vezetni az ételről és az aktivitásról segíthet követni a haladást és kiszúrni a trendeket. Például észreveheti hogy a súly felkúszik azokban a periódusokban mikor üzleti úton van, vagy amikor túlóráznia kell. Ennek a hajlamnak a felismerése jelezheti, hogy próbáljon ki másféle viselkedést, például hogy csomagoljon magának egészséges ennivalót a repülőre és szánjon időt a hotel edzőtermének használatára mikor elutazik. Vagy ha túlórázik, talán használhatja  a szünetet gyors sétákra az épület körül.

A család, barátok és mások támogatása létfontosságú a sikerhez. Azok akik leadták a súlyt és távol is tartották mások támogatására támaszkodnak hogy segítsenek tartani az irányt és áthaladni a "bukkanókon". Egy barát vagy társ aki szintén fogyózik vagy épp tartja a fogyókúrás programot segíthet önnek motiváltnak maradni. Távol tarthatja a súlyt és jól érezheti magát!